Sunday, December 30, 2007

TERBARU...MELIHAT IKLAN ANDA AKAN DIBAYAR!!!!!!

TERBARU...MELIHAT IKLAN ANDA AKAN DIBAYAR!!!!!!

DUIT PERCUMA UNTUK ANDA SEMUA
PERCUMA...PERCUMA...PERCUMA

HANYA MELIHAT IKLAN ANDA AKAN DIBAYAR!!!!!!


Program melihat iklan di bawah ini akan membayar anda dengan cek. Oleh kerana proses untuk melakukan penjelasan cek luar negara agak lama dan ada caj yang dikenakan, sila gunakan program ini bagi mengiklankan program program anda. Pendapatan yang anda kumpul di sini boleh digunakan bagi membiayai iklan iklan anda.

program ini adalah antara yang terbaik, mempunyai rekod pembayaran yang pernah dibuat, menawarkan ganjaran sekurang kurangnya Usd0.01 untuk setiap klik serta memberi insentif bagi setiap rakan rakan yang anda perkenalkan menyertai program ini.

Penting!!

Untuk menjana pendapatan yang lumayan, anda harus membina rangkaian dengan memperkenalkan program ini kepada ramai orang. Program ini adalah percuma, sudah tentu ramai yang akan menyertai anda.

Contoh:

http://bux.to/?r=jutawancclub

Untuk setiap program anda melihat 10 iklan sehari, anda dibayar = USD0.10

30 orang rakan rakan anda juga melihat 10 iklan sehari, anda dibayara = USD3.00
Maknanya, pendapatan anda sehari = USD3.10
Pendapatan mingguan = USD21.70
Pendapatan bulanan = USD93.00

Jika anda menyertai 10 program, pendapatan bulanan anda = USD930.00. ( Semua pendapatan di atas adalah projeksi sahaja, ianya mungkin lebih dan mungkin kurang bergantung atas usaha yang anda lakukan).

Dengan pendapatan yang telah terkumpul, anda boleh menyertai program program di bawah ini bagi menggandakan lagi dana emas anda.


Menyertai keahlian dan perkenalkan kepada rakan rakan.

http://bux.to/?r=jutawancclub
http://bux.to/?r=jutawancclub
http://bux.to/?r=jutawancclub

Adakah anda sudah mempunyai akaun Paypal? Ianya percuma. Untuk program melihat iklan di bawah ini, pembayaran akan dibuat ke akaun Paypal anda.

https://www.paypal.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home